Wednesday 2 November 2011

ALLYSSSSS , YOU ARE FIRED !


Asslamualaikum ~
haaa . topik hari inii , aku diberhentikan kerja . HAHAA . memang kelakar . xde laaa , nanye aku yg mntak berhenti . yke ? yelahhh . . hooo ~ kesimpulannye aku kerje sebulann jeelaaa . heeee , pape tahhh . ok , 2 ajee laahh . mne boleh gtaw pnjg2 ! ahhaa .
ok .. jom , aku nak bagitaw 1 secret nihhh . haaa . tadi aku lap laaa lptop aku yg memang dahh ... err terok giler berhabuk , cap2 jari . eyerwww . kesian boyfieee aku nii ><


alaamakk terbalik ! haaa . bia err . hahaa . nii laa bnde nye . spray kain diee sekalii (;

bekilatt taww (; siap bolee jadi cerminn aku nye laptopp ! haha . BANGGA**


haaaa , bekilatt kannn . tengokk tuhhh >< winkwink**


opssss . abaikann insan dalam lappy ituhh . HAHA . 



No comments:

Post a Comment

coret coret disini !