Sunday 15 April 2012

BUNTU .

Salam ! hye bloggie =)
Hari hari aku menghitung hari untuk menghadapi semuanye .
Allah ~
ia bukan sesuatu yg mudah .
hari yg semakin menghampiri ,
hari yg semakin menghantui .
jujur , aku sangat tertekan .
semakin dekat , semakin banyak dugaan .
KEKUATAN , datang lahh kepadaku .

mungkin zahirnye aku nampak kuat ,
mungkin zahirnye aku nampak tabah ,
mungkin zahirnye aku nampak tenang ,
mungkin zahirnye aku mampu ketawa tersenyum ,
tetapi hakikatnye .
tiada kata yg mampu untuk aku gambarkan .

bukan salahmu , bukan juga salah si dia , apatah lagi salahNya ,
Semuanya salah AKU .
aku yang tidak mampu ,
aku yang lemah ,
aku yang terlalu memikirkanye .
mane mungkin untukku melupakannye ,
walaupun untuk seketika .
namun apakan daya ,
aku hanya INSAN BIASA .

30 April tarikh keramat .
bakal bermulanye satu peperangan dalam kamus hidupku .
aku yg kerdil bakal berentap dengan 6 pengganas .
mereka yang mampu memusnahkan masa depanku .
mereka juga yang mampu mambawa sinar utk masa depanku .
sedangkan aku disini masih terkial2 ,
masih tidak bersedia dengan senjata2 ,
masih mengharap keajaiban datang dengan sendirinyA ,
sedangkan aku sendiri tidak berusaha .

bagaimana harus aku hadapi semua ini .
aku BUNTU .




1 comment:

coret coret disini !